УВАГА! Нова платформа наукового журналу "Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право".
Перейти за посиланням -  http://journals.knute.edu.ua/foreign-trade
 

Бібліографічний опис згідно з ДСТУ 8302:2015
Кочубей Д. Управління мережевою структурою ланцюгів постачання. Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. 2019. № 3. С. 19-27. Серія. Економічні науки.


  ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF) 

УДК 005.218:658.7   DOI: https://doi.org/10.31617/zt.knute.2019(104)02
КОЧУБЕЙ Дмитро,
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ORCID: 0000-0001-7188-1763
  к. е. н., доцент кафедри торговельного підприємництва та логістики
Київського національного торговельно-економічного університету
вул. Кіото, 19, м. Київ, 02156, Україна

УПРАВЛІННЯ МЕРЕЖЕВОЮ СТРУКТУРОЮ ЛАНЦЮГІВ ПОСТАЧАННЯ 

Досліджено сутність, структуру та процес формування мережевої структури ланцюгів постачання, виділено інформаційно-технологічну складову системи управлін­ня ланцюгами постачання, визначено поняття цінності постачальника та споживача в ланцюгах постачання. Розглянуто види зв’язків підприємств у ланцюгах постачання.Запропоновано використання показника цінності споживача як критерію важливості зв’язку в ланцюгу постачання.
 
Ключові слова: управління ланцюгами постачання, зв’язки у ланцюгах постачання, цінність постачальника, цінність споживача.
 

REFERENCES
  1. Martin, Christopher (2016). Logistics & Supply Chain Management (5th Ed.). FT Press; 1 ed. March 7 [in English].
  2. Ivanov, D. (2018).Structural Dynamics and Resilience in Supply Chain Risk Management. Springer (International Series in Operations Research & Management Science 265), DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-319-69305-7 [in English].
  3. Il'chenko, N. B. (2016). Logistychnistrategii' vtorgivli [Logistic strategies in trade]. Kyi'v: Kyi'v. nac. torg.-ekon. un-t [in Ukrainian].
  4. CSCMP Supply Chain Management Definitions and Glossary. Retrieved from https://cscmp.org/CSCMP/Academia/SCM_Definitions_and_Glossary_of_Terms/CSCMP/Educate/SCM_Definitions_and_Glossary_of_Terms.aspx?hkey=60879588-f65f-4ab5-8c4b-6878815ef921 [in English].
  5. Hult, Tomas, Closs, David, & Frayer, David. (2014). How Global Should Your Supply Chains Be? Q global EDGE BUSINESS review. Vol. 8. № 2 [in English].
  6. Kolodizjeva, T. O. (2015). Vyznachennja lancjugiv postavok ta i'hnja rol' u pidvyshhenni efektyvnosti logistychnoi' dijal'nosti pidpryjemstv [Definition of supply chains and their role in increasing the efficiency of logistics activities of enterprises]. Problemy ekonomiky – Problems of the economy, 2, 133-139 [inUkrainian].
  7. Lambert, D. M., & Cooper, M. C. (2000). Issues in supply chain management. Industrial Marketing Management, 29 (1), 65-83,  DOI: https://doi.org/10.1016/S0019-8501(99)00113-3 [in English].
  8. Yohanes, Kristiantoa, Angappa, Gunasekaranb, Petri, Heloa, &Yuqiuqe, Haoa. (2014). A model of resilient supply chain network design: A two-stage programming with fuzzy shortest path. Expert Systems with Applications. Vol. 41. Is. 1. January. (pp. 39-49), DOI: https://doi.org/10.1016/j.eswa.2013.07.009 [in English].
  9. Ulaga, W. (2001).Customer Value in Business Markets – An Agenda for Inquiry. Industrial Marketing Management, 30, 315-319, https://doi.org/10.1016/S0019-8501(01)00151-1; DOI: https://doi.org/10.1016/S0019-8501(99)00122-4[in English].
  10. Fripp, G. Guide to Customer Lifetime Value. www.clv-calculator.com. Retrieved from https://www.clv-calculator.com/clv/definition-customer-lifetime-value [in English].
  11. What is fuzzy logic?searchenterpriseai.techtarget.com. Retrieved from https://searchenterpriseai.techtarget.com/definition/fuzzy-logic [in English].