УДК 339.137:339.9
ПОНОМАРЕНКО Роман,
аспірант кафедри міжнародної торгівлі
Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана
ПОНОМАРЕНКО Роман,
аспірант кафедри міжнародної торгівлі
Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана
МАРКЕТИНГОВІ АКТИВИ У МІЖНАРОДНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Окреслено основні напрямки використання маркетингових активів у практиці стратегічного та оперативного менеджменту міжнародних компаній. Обґрунтовано їх значення як дієвого, діалектично вищого етапу розвитку інструментів маркетингу. Запропоновано найбільш оптимальний набір маркетингових інструментів та проаналізовано їх вплив на динаміку рівня прибутку, генерованого провідними міжнародними компаніями.
Ключові слова: маркетингові активи, стратегічний менеджмент, інструменти маркетингу, маркетинг-мікс, 4Р-, 4С-концепції, прибутки міжнародних компаній, кореляційний аналіз.